Tempat Gudang Lirik Lagu Batak , Media Promosi, Share Lirik lagu Batak


Monday 16 July 2018

Henry Manullang - Please Sahali Nai

| Monday 16 July 2018
Lagu batak na agak agak separuh go international
lumayan keren do lagu on marsampur-sampur bahasa engeris hehhehe :D salut tu na mambaen lagu on bah (Y)
silakan di nikmati


Judul : Please Sahali Nai
Penyanyi : Henry Manullang

Please ....
Sahali nai pe ito
Please hear me ....
Unang pittor muruk ho
Husolsoli do sude pambahaenanki hasian
i think i'll be okay without you
hape sega do au hape sega do au
baby i'm lost without you

give me your love haholongan
give me your love once again
porseama this i promise you
naeng ma nian au rap dohot
forever ito hasian
dang tolap au ito
molo so ho na dilambungku
You are my everything


Please ....
Sahali nai pe ito
Please hear me ....
Unang pittor muruk ho
Husolsoli do sude pambahaenanki hasian
i think i'll be okay without you
hape sega do au hape sega do au
please come back to me
songon sinaujui
baby do it again for me
unang be ganggu rohami
you know i'm lost without you
baby i'm lost without you

give me your love haholongan
give me your love once again
porseama this i promise you
naeng ma nian au rap dohot
forever ito hasian
dang tolap au ito... oooo
give me your love haholongan
give me your love once again
porsea ma this i promise you
naeng ma nian au rap dohot
forever ito hasian
dang tolap au ito...
molo so ho na dilambungku
baby you are my everiting
you are my everiting


Related Posts

No comments:

Post a Comment

Unang Lupa hamu maninggalhon akka saran manang kritik, manang request lirik pe boi do :D